Labels

19 October 2014

My romantic wedding flowers

Photos: Milky

I just couldn't wait to show you pictures of my wedding flowers! All bouquets and floral arrangements were made by Ania and Ola from Kwiatownia (Wrocław, Poland). I chose peach-mint-gray tones of flowers with a hint of navy blue (look at these sea hollies - I simply love them!). The whole wedding floral arrangement was pastel and romantic, just like I wanted it to be! My bridal bouquet, my maid of honour bouquet and my bridesmaids bouquets were prettier than I could even imagine! Ania and Ola put a lot of effort into their job and the effect exceeded my expectations. I also heard a lot of good words about my weddings flowers from my wedding guest. Let me know what you think! :)

Z radością dzielę się z Wami zdjęciami bukietów i kompozycji kwiatowych, które wykonały na mój ślub Ania i Ola z wrocławskiej Kwiatowni. Kwiaty były utrzymane w brzoskiniowo-miętowo-szarej kolorystyce z odrobiną granatu w postaci mikołajków, które uwielbiam. Było pastelowo i romantycznie, tak jak sobie wymarzyłam! Bukiety mój i świadkowej oraz bukieciki druhen były piękniejsze niż mogłam sobie wyobrazić... Ania i Ola włożyły mnóstwo pracy w stworzenie wszystkich kompozycji i efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Usłyszałam również mnóstwo miłych słów na temat kwiatów od naszych weselnych gości. A Wam podobają się? :)

4 comments: